2009...

2009-12-30 @ 14:19:13

1. Gjorde du något helt nytt för i år? Var gravid och fick barn i april.
2. Har du ändrat uppfattning om någon i år? Nja...
3. Dog någon som stod dig nära under året? Nova dog men jag kan inte påstå att hon va mig nära...
4. Fick någon/några av dina vänner barn? Japp... Camilla fick Tuva, Anna fick Siri och Tommy fick Ida.
5. Gifte sig några av dina vänner? Nej
6. Gjorde du någon tatuering? Nej
7. Besökte du något nytt land? Nej.
8. Var 2009 ett bra år? Ja det var det, min ängel kom till världen.
9. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Vara gravid, tyckte det va så mysigt och längtar nu efter nästa gång...
10. Vad spenderade du mest pengar på? Sofias alla saker och kläder... Och så köpte jag en PV :P
11. Vem har förstått dig bäst under året? Hm... gubben min.
12. Vem har älskat dig i alla väder? Min familj.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att Sofia kom till världen.
14. Vad önskar du att du hade gjort mer? Varit ute mer...
15. Vad önskar du att du gjort mindre? Grubblat...
16. Blev du besviken? Ja, några gånger.
17. Vad var ditt favoritplagg? Mina fårskinnstofflor
18. Gjorde någon på ditt jobb/din skola dig glad? Nej, eftersom jag varken jobbar eller går i skolan :P
19. Har du campat i år? Nja, vet inte om några dagar i en husvagn på en tomt i Rättvik under Big Lake Run räknas...
20. Önskade du dig något som du inte fick? Ja många saker, men man kan inte få allt...
21. Vad gjorde du på din födelsedag? Var hemma. Farsan va på besök på dagen och fika.
22. Favoritlåt för året? Svårt... Många bra.
23. Tappade du kontakten med någon? Ja.
24. Ändrade du klädstil under året? Nja, från mamma kläder till vanliga kläder...
25. Har du träffat ditt livs stora kärlek? Ja men det var redan 2001 jag träffade han :)
26. Vilket är årets hysteri? Vet ej...
27. Köpte du något du verkligen ville ha? Nej, inga direkt...
28. Har du insett något om dig själv? Att jag är en bra mamma trots att jag inte kunnat amma mitt barn.
29. Umgicks du mycket med din familj? Ja.
30. Saknade du någon? Ja

Så var mitt år... Hur va ert?

Kommentarer
Postat av: Millan å Tuva

det här snor jag till min blogg :P

2010-01-01 @ 04:39:38
URL: http://tjockissafari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0