2:a advent...

2009-12-06 @ 19:35:15
Idag är det den 2:a advent och dagen har varit riktigt trevlig. Natten var bra, Sofia sov som en ängel och vaknade efter kl 7. Efter vi båda ätit frukost och lekt lite så gick vi och la oss igen och sov till strax före kl 11. Sen va det bara att göra oss i ordning och åka. Vi skulle nämligen hem till min mamma på adventsfika. Dit kom även min bror Alex och hans son Bruno, och min andra bror Johan. Där fick vi fika och glögg.

När vi kom hem så började vi nästan direkt med middagen. Ingen avancerad, det var spagetti och tacoköttfärs. Efter middagen såg jag på reprisen på Grey's  som jag missade i onsdags pga dålig mottagning på tv:n. Hur ska man nu överleva till nästa säsong börjar?? Som tur va så slutade det inte med en jätte "cliffhanger" som förra säsongen gjorde! Höll på att vansinnig för att den slutade mitt när det va som mest spännande...

Nu så håller A på och nattar Sofia. Det är hans kväll ikväll att ha hand om henne och natta. Hoppas det går bra för han, men hon va ganska trött så det blir nog en lätt nattning. Sen så ska A och jag ha vårt eget adventsfirande. Det består av glögg och tändning av det andra ljuset och mys.

Veckan som kommer är det fullt upp, på tisdag blir det Norrtälje och julklappsshopping och på fredag åker jag till min mamma igen som är ledig. Får se om vi går en vända till Täbycentrum. Nån gång i veckan ska jag hinna med att träffa Camilla och Tuva. Mkt som sagt, men det är bara kul! Tiden går fortare då, fast det gör den ändå. :P
Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej, va kul att du är inne och läser min blogg. Din blogg är riktigt fin tycker jag. Jo jag känner igen dig =)



Bor ni här ute någonstanns??

2009-12-08 @ 12:44:02
URL: http://josefinloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0