Årets första julkort...

2009-12-03 @ 18:41:44
Idag damp årets första julkort ner i brevlådan. Det va från Anna och Siri. Jättekul att få julkort, även om jag aldrig skickar några egna. Men jag uppskattar att få dom! :P Grejjen med julkort är det tanken bakom, själva kortet brukar man (iallafall jag) slänga när julhelgen är över. Brukar sätta upp dom på kylskåpet. Dom bidrar lite till själva justämningen.

Idag har det blivit en del planering inför julen. Det är bestämt att den ska firas hemma hos mig tillsammans med min pappa (och hans hund Willma), min mamma och hennes man. Ska bli trevligt! Eftersom vi ska vara några stycken så blir det "knytis" så jag har fördelat ut vem som ska fixa vad.

Nästa vecka ska jag försöka få julklapparna inhandlade. Blir inte så många i år, nån var bara. Bara för att det ska va några paket under granen. Sofia lär ju få en del, även fast vi har sagt att vi hellre vill att pengar sätts in på Sofias sparkonto. I år kommer hon liksom inte fatta poängen med julklappar, pappret runt kommer säkert va mkt roligare än det som är i. Jag vet redan vad jag ska köpa till de flesta, några frågetecken kvar bara, men dom hoppas jag lösa nästa vecka. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0