Måndag...

2009-02-02 @ 14:42:26
Idag så skiner solen! WAHOOOO!!! Känns ovant att det är så ljust... fyra minus grader.

Var och tog blodprov idag, det gick bra. Idag kom även kallelsen till tillväxt-ultraljudet, den 19 februari så ska jag dit. Till Odenplan i Stockholm. Fattar fortfarande inte varför jag ska dit och inte till Dandryd där jag va på första ultraljudet. Men nån anledning är det ju.. Ska bli spännande att se Lillbusen igen, nu borde h*n ha växt på sig. Hoppas jag får några bilder med mig hem oxså :)

Idag kom det två bodysar hem med posten. Dom hade köpt på Tradera. Så tuffa till min lilla tuffing... Och i fredags kom det hem en snuttefilt oxså. Både bodysarna och snuttefilten är helt nya. Bild finns här nedanför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0