Mvc besök och shopping...

2009-02-25 @ 16:56:52
Idag har jag varit på besök igen på MVC. Min pappa var med, han kom och hämtade mig så åkte vi in tillsammans. Besöket på MVC gick bra, lillbusen ligger nu fixerad (huvudet fast neråt) och hade hjärtslag på 161slag i minuten. Lite högt men lillbusen va det full fart på och höll på och bökade. Fundus-måttet var 34cm (32cm förra gången) på högsta stället men annars låg det på 30cm på alla andra ställen. Blodsocker och HB låg bra.

Efter besöket var jag in på Apoteket och köpte stödstrumpor, sen var vi och beställde blommor till en begravning som farsan ska på. Efter det gick vi till Duka där farsan handlade upp presentcheckar han fått. Jag va in en vända till en känd klädkedja och köpte nått hemligt till en kompis (Anna) babyshower. På vägen tillbaka till bilen gick jag in på Babyproffsen och köpte en amningskudde med spöket Laban motiv.

Sen bar det av till Jysk där jag köpte två gardinstänger och två mörkläggningsgardiner (det va rea). Efter det var vi in till Ö&B där jag köpte lite smått och gott, hittade bland annat en söt body i blått med små bilar på för 29kr, så jag var tvungen att köpa den. :)

Efter vi shoppat klart åkte vi hem till mig igen och fikade och så klippte jag pappa innan han åkte hem. Nu sitter jag hungrig och väntar på att A ska komma hem med middagen, det blir kebab idag! Mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0