Söndag den sega...

2009-02-01 @ 19:34:27
Idag vaknade jag med huvudvärk, inge skoj alls! Men som tur e har jag en underbar kille som pysslade om mig och gav mig frukost på sängen. Kom väl ur sängen vid 12 tror jag. Kl 13 skulle vi på barnkalas hos brorsan, för hans yngsta son fyller 3år imorgon. Men min bror har tydligen fått kräksjukan och då vill man ju inte åka dit!

Så vi gick ut och klöv mera ved. A gjorde det mesta jobbet medans jag bara skötte spakarna och satt på en stol. Vi va ute till halv tre. Då gick vi in och gjorde en tidig middag, spagetti och köttbullar. Efter det monterade A upp en gardinstång i sovrummet... Så nu äntligen efter drygt 4månader så har vi gardiner i sovrummet :P

Lillbusen mår bra där inne. Inte så mkt sparkar men mycket stök och bök. Sparkar är det nog för trångt för.

Fick även veta nyss att en granne till farsan dött under dagen efter en lång tids kämpande mot diverse krämpor och hjärtproblem. Skönt för han! Han har lurat döden fler ggr än en katt... Han skulle ha fyllt 62år i år.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0