Utmaning...

2009-02-13 @ 12:02:22
Jag blev utmanad av Anna.

  • Länka till den som utmanat dig
  • Berätta 7 sanningar om dig själv

Utmaningen:


  • Jag är väldigt morgontrött
  • Jag har hittat mitt livs stora kärlek
  • Jag är väldigt noga med hur saker och ting sak stå/vara hemma hos mig och har en "kvällsritual" innan jag går och lägger mig och är saker inte på plats när jag lagt mig kan jag inte sova :P
  • Jag är inte den bästa på att hålla hastighetsbegränsningen ute i trafiken
  • Jag längtar efter lillbusen nått så fruktansvärt. Kommer bli många många glädje tårar när h*n kommer ut!
  • Jag älskar Marabous choklad!!
  • Jag skulle vilja bo på en bondgård full med djur  (men har nån som tar hand om "morgonpasset" )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0