Ännu en grå dag...

2009-01-26 @ 17:44:01
Efter en grå och trist helg så kommer en grå och trist måndag.... blir man förvånad? Öh... Näää. Slaskigt är det nu när marken är fryst men snön smälter. Det enda positiva är att det blir vattenpölar ute :P Idag så praktiserade jag som 5-åring. Jag gick runt och plaskade i en stor vattenpöl på tomten... det var skoj, barnsligt skoj! Men man måste ju öva om man ska ha barn :)

Appråpå barn så kommer jag nog få rumpavtryck i revbenen om det ska fortsätta så här... Har haft en liten rumpa i revbenen i stort sätt hela dagen. Jag förstår att det börjar bli trångt där inne men ändå, det blir inte mer plats om man pressar rumpan mot mina revben!!!

Helgen va lugn, gjorde inte så mkt pga av skitvädret som var. I lördags kom våra kompisar H och N hit och åt middag med oss. Det vart "tacos" och tv tittande. För att slippa åka hem mitt i natten så sov dom över men åkte kl 10.30 på söndagen. Jag gick upp kl 12.30 för jag sov så dåligt under natten och på morgonen. Inte för att jag fick så mkt sömn då heller, men jag slapp iallafall gå upp.

Nedan så ser ni en bild på hur en bra fredag kväll ska se ut i "snacks" -väg... (Kladdkaka med vispgrädde, hallon och chips)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0