Äntligen!

2009-01-15 @ 21:42:57
Äntligen har jag fått min nya mobiltelefon(Nokia 6600 fold, svart)!! Känns så bra att kunna ha kontakt med världen igen via sms. Och min telefon har nu en massa moderniteter så som kamera (2 megapixel och en VGA-kamera för videosamtal), automatisk öppning av luckan (man trycker på en knapp) och en massa andra bra saker. En rolig grej fann jag bland spelen, nämligen spelet sudoku :)

Dagen har annars varit lugn... Men lillbusen har inte varit lugn nu på några timmar. Började väl stöka runt där inne vid 16-tiden och höll på hela tiden som vi var inne i Norrtälje och hämtade min telefon och ät kebab.  Det va ett himla stökandes då när jag åt att jag var tvungen  att sitta rak i ryggen för att kunna äta, blev hela tiden sparkad och skallad i revbenen. Vid ett tillfälle så är jag nästan helt hundra på att jag kände huvudet... nått runt och ganska stort va det. Något större än en tennisboll i storlek. :)

Får se hur mkt lillbusen rör sig när jag gått och lagt mig, igår låg jag och filmade min mage och lyckades fånga en del sparkar på film. Kanske gör det ikväll med... :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0