Besök på MVC...

2009-01-21 @ 20:57:01
Idag va jag på besök hos MVC. Med mig var min kompis H. Hon ville följa med och det fick hon. Allt va bra med lillbusen, hjärtat slog 140slag i minuter och måttet från blygdbenet till överkant på livmoder var 27cm. Hela 3cm på 3veckor. HB låg på 124 och sockret va bra. Så allt va bra :) Fick även mitt moderskapsintyg som jag ska skicka till Försäkringskassan...

Fick även reda på att jag ska på ett till ultraljud, fast denna gång på St Görans sjukhus tydligen. Fråga mig inte varför på St Görans men men.... Anledningen till ultraljudet är bara att se så lillbusen växt på sig som h*n ska. Ska få en kallelse hem med posten... Barnmorskan tror det blir som två veckor eller så. (Mamma vill du oxså följa med?)

Har inte tagit några bilder på min mage idag... men jag får göra det imorgon istället och lägga ut då.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0