Blä! Plus grader idag...

2009-01-09 @ 11:28:20
Aaagh! Min fina snö smälter bort!! När jag gick upp idag så såg jag på termometern att det var +3,2grader ute. När jag går ut med Douglas och hämtar tidningen och posten så känns det nästan som vår i luft. Vart tog min vinter vägen?? En, max två veckor har det varit vinter. Hoppas det blir mer vinter snart... annars kommer jag att klaga!!

Igår kväll så tog vi kort på min mage, den börjar bli stor nu. Idag är jag i vecka 28 (27+2) och det är 88dagar kvar innan beräknad förlossning... och större lär magen bli! Än så länge är det mysigt med lill-knodd där inne och inte jobbigt. Ibland så undrar jag vad h*n sysslar med, för ibland är det ett jäkla ståhej med sparka och slag och omkring flyttande. Hoppas h*n inte stökar till allt för mkt bara! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0