En bra dag...

2009-01-12 @ 22:30:21
Denna dag var bra.... Eller snarare eftermiddagen och kvällen vart riktigt bra. Efter middagen åkte vi till Norrtälje. Då gick vi in på NorrBil för att kolla på begagnade bilar och där fanns en Porsche GT3.... och gissa vem som provsatt i den? Jo lilla jag. :) Kan berätta att det är ingen bil för gravida, jättebökig att ta sig i och ur och så mkt bredare om höfterna än va jag är ska man inte vara. Man satt som gjuten i den! Efter jag dregglat klart åker vi och köper en ny mobiltelefon till mig. Det blev en Nokia 6600 fold, svart. Tyvärr fanns det ingen på lager men på torsdag efter kl 16 kan jag hämta den....

Var in på Willys efter det och handlade... och dom hade hallon! Stor pack!! På 2,5kg... så nu kan jag käka hallon tills jag spyr.... och så frågade jag A om vi skulle köpa lite glass och så sa han: Välj glass du.... Så jag fick välja glassort själv. Whao!! Det är va jag kallar en bra dag det.... fyra bra saker på en eftermiddag/kväll!!  :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0