En livligt liten rackarunge...

2009-01-11 @ 22:04:24
Sov länge idag, det va skönt. Men skulle nog ha kunnat sova ännu mera. Kom inte alls i säng i natt före kl tolv utan efter tolv som vanligt. Låg och tittade på min hoppande en stund tills ögonen började gå i kors. Var uppe som jag brukar mellan 5-6 och matade hunden och katterna och va på toa. Givetvis då vaknar den lilla rackarungen och börjar gymma. Tog nog en timma för mig att somna om...

På dagen var vi ute igen och fixade med ved. Även då va rackarungen vaken och höll på och stökade runt.... Och så höll h*n på resten av dagen. Det har varit en del perioder då det har varit lugnare men i det stora hela så har det varit en aktiv dag för den lilla busungen...

Just nu när jag skriver så hoppar h*n studsmatta där inne eller nått, jag ser på magen hur den rör sig både på längden och tvären, uppåt och neråt... Visst är det bra att det är full fart på h*n men lite lugna perioder kan det väl vara? Och värre kommer det att bli.... 

Idag  är bara 86dagar kvar till BF, så jag är alltså i vecka 28 (27+4), trimester tre, 6:e kalendermånaden och  7:e graviditetsmånaden... Tänk va tiden går!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0