Min födelsedag...

2009-01-19 @ 19:04:20
Idag fyller jag år.... 27 hela år men jag säger att jag fyller 25år, för jag slutade fylla år efter 25. Det känns så gammalt med 27år... Men men....

Min far va hit till mig idag, vi åkte en vända till Rimbo och handlade lite mat. Skulle ha köpt en tårta på ett konditori hade jag tänkt men dom hade inga färdiga tårter utan skulle man ha nån så fick man ringa dagen innan och beställa! Mkt dåligt tycker jag! Nån vanlig prinsesstårta kunde dom ju ha. Men det blev till att köpa en fryst tårta på Ica, sånna går ner dom med men färska tårtor är ju mkt godare...

Efter att vi har handlat åker vi hem till mig igen och går en promis med hundarna. Det va skönt att gå en promenad. När vi kommit in så fikade vi och åt lite tårta. Och då började det snöa... sen så fortsatte det att snöa och snöar fortfarande. (Tänker på er M&M som nu är i solen och värmen och njuter)

När farsan min åkt hem vid 15.30 tiden så började jag med middagen, det blev rester idag, men det dög det med. När min älskade karl kom hem så blev jag jätteglad, för han hade köpt 20st långskaftade röda rosor till mig (se bilder nedan). Dom är jättejätte vackra!  Det är tur man har  en sån underbar karl som jag har! Skulle inte byta ut han för allt guld i hela världen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0