När slutar det vara grått?

2009-01-22 @ 13:49:45

Grått, grått och åter grått... Undra om det finns nån blå himmel övanför alla moln? Man börjar ju tvivla...  0,5 grader plus och grått och snön kommer uppifrån lite då och då.

Tog två kort på min mage idag, den börjar bli stor nu men inte jobbigt stor.... än... Fast man känner ju sig som en flodhäst när man försöker vända på sig i sängen och som en anka när man vankar runt om det gör ont i höften. Men jag ska inte klaga, det kan vara värre.

Har börjat med att skriva en lista på saker som ska ner i BB-väskan. Frågade BM även vad som man bör ha men sig. Vissa saker från man låna på BB Sthlm men vissa saker bör man ha med sig som blodgrupperingskort, 3par ombyten till bebisen, filt, mössor, bilbarnstol och ev varmare kläder för hemfärden. Det enda jag har än så länge är två mössor (som jag haft som liten) och blodgrupperingskortet.... får ta och ge sig ut och shoppa lite saker sen...

Har lite tråkigt idag, eftersom det är så grått så blir man extra seg, sen så är det INGEN ute på MSN att prata med. Anna var är du??!!

Jag funderar på att gå och baka lite.... skulle va gott med kladdkaka till kvällen, kanske blir det.... eller nått annat mumsigt. Till middag idag blir det pannkakor, det är ju torsdag trots allt :P


Kommentarer
Postat av: tess

du börjar då bli tjocker... :)



men hur kan man skaffa varaner? iiiih.. jag som hatar såna djur som liknar ormar.. men dom är säkert lite söta nånstans ;)

2009-01-22 @ 14:13:55
URL: http://goto.glocalnet.net/domkallarmigtess
Postat av: M&M

Roligt att lasa din blogg. Nu ska vi dricka mer Singha och njuta av den varma skona Thailandsnatten. PAK

2009-01-24 @ 15:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0