Seeeeeg...

2009-01-18 @ 16:02:22
Idag är jag seg... usch blä fy säger jag bara.... Trött och seg och hormonerna går i vågor... Och som grädde på moset så har jag ont i halva huvudet. Jippie.... eller inte. Har inte gjort många knop idag, va ute en timme eller så och drog runt lite ris och la på en hög som vi ska elda sen.

Igår va det "kalas-dag", vi åkte till Andreas syster som fyller år idag och firade henne och mig (jag fyller imorgon). Dit kom även mina svärföräldrar. Jag fick en del lotter men vann bara 70kr och så fick jag en jättefin bukett med liljor och rosor... och en tulpan bukett. Efter kalaset åkte vi till min mamma och hennes underbara man och åt god middag, potatisgratäng och lövbiff. Mumsigt! Vi blev inte där så länge eftersom vi hade Douglas ensammen hemma och ville inte att han skulle va själv så länge.  När vi kom hem gick vi en promenad så han fick lite stimulans iallafall....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0