Shopping tur...

2009-01-27 @ 15:35:01
Idag var jag och farsan till ett shopping ställe som heter Thun´s (ligger i Faringe, Almunge) och shoppade lite Jag köpte lite bebis kläder och farsan köpte lite. Hittade en superduper söt overall liknande sak med luva och på luvan sitter två små öron!! Såååå söt!! Själva fodret va mönstrat med små söta valar, hittade även en filt, ett par tossor och en body i samma serie (Se bilderna en bit ner). På vägen hem så började jag inse att i dom där söta kläderna skulle det va nån "fyllning" i oxså.... Shit! Jag ska bli mamma! Skrämmande men så roligt. Lillbusen kommer bli så söt i sina nya kläder... Hoppas dom passar bara, köpte lite större storlek än till precis nyfödda... Hittade dock inga söta byxor, men det får jag köpa nån annan gång.

Köpte:
* 3par strumpor
* 1par tossor
* 1 mössa
* 1 filt
* 1 overall
* 2st bodys
* 1st body med ben (i storlek 62 men den kostade bara 39kr)
* 1st vitt underlakan till spjälsäng

Tillbaka i Rimbo va vi in på Apoteket och sen på Granngården och köpte hundmat. Sen när vi kom hem till mig och fikade lite. Efter det åkte farsan hem och jag va ute en stund med Douglas.

Idag är det grått och dimmigt/disigt. Under natten kom det lite lite puder snö, så nu är det vitt igen. Temperaturen ligger väl på nollan eller strax under... På torsdag ska det tydligen komma snö. Hoppas det kommer ordentligt med snö denna gång, men enligt dom på Vädret på tv så ska det bara bli upp till en decimeter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0