Vecka 29

2009-01-14 @ 14:32:16

Idag har jag gått in i vecka 29. Bara 11 veckor kvar till BF.... skit va tiden går! Känns som det va igår som jag gjorde grav-testet.  Nu är det full fart i magen och det nya "mobbningsområdet" är uppåt mot revbenen. Känns mysko att det rör sig där omkring det området. Det har mest varit rörelse i nedre delen av magen och på vänstra sidan. Men nu verkar det vara lite sämre med plats där inne, för det kan vara rörelse på båda sidorna av magen samtidigt. Nån gång när jag kommer ihåg ska jag försöka filma min mage, för det ser jätteroligt ut när den hoppar och rör sig.

Imorgon så ska jag hämta min nya mobiltelefon... tror ni jag längtar?!! Har inte haft en vettig telefon i över en månad nu. Har fått använt A´s gamla skit Samsung mest, en kort period lånade jag min mors Nokia....

Här är två bilder på hur min mage ser ut idag... Rund och go! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0