Barnkalas...

2009-03-01 @ 20:24:51
Idag var vi på barnkalas i Orminge. Det va lilla Elvis som fyllde 5år och hade kalas hemma hos sin mormor och "morfar" (mina svärföräldrar). Mkt goda kakor och tårtor! Önskar att jag tagit med mig hem en liten "matlåda"... Presenten Elvis fick av oss verkade vara en hit, han fick ett set med leksaker där det var en monster truck med släpvagn och några fula gubbar och djur till. Trevligt folk var det på kalaset oxså, så det vart fullt runt bordet. Svägerskan Lollo fick känna på min mage och fick känna på flera regäla knuffar, vilket hon verkade tycka va skoj!

När vi kom hem så var det bara till att sätta igång med maten, jag kokade spagetti och värmde fryst köttfärssås medans A rastade dammsugarn (vilket behövdes). Men det blev inte så mkt mat jag fick i mig, var fortfarande mätt efter allt fikabröd :P

Är sugen på nått nu men frågan är vad. Inte lätt när man inte har en aning om vad... om det är nått sött, surt, salt, friskt och läskande.... eller vad det nu kan vara. Blir väl att jag käkar upp mina få Polly som jag har kvar...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0