Jag vill ha vår.... NU!!!

2009-03-23 @ 15:16:17
I helgen har det varit fint vårigt väder.... men det varade inte särskilt länge. Redan på kvällen började det snöa och höll säkert på hela natten, eller iallafall delar av natten. På morgonen så va det helt vitt ute igen och det snöar lite då och då. Så va fasiken hände med våren? Kommer det bli nån vår överhuvdettaget? Jag vill ha vår... NU!!

Med lillbusen är det bra, har inte gjort några "rymningsförsök" än som jag hoppas på. Hade förvärkar en del på lördag natten och söndagsmorgon så jag hoppades att dom skulle fortsätta och göra så att vi fick åka in och "pluppa" ut h*n... men nä då, verkar som det är för mysigt där inne fortfarande. Men på lördag hoppas jag att det är på G eller att h*n är ute, för den 28mars har jag gissat på att förlossningen ska ske. I värsta fall får jag väl muta ut ungen med nått... =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0