Lördag...

2009-03-07 @ 19:41:57
En lagom lördag har det varit idag. Farsan kom hit vid 12-tiden med lilla söta Willma (min gamla hund). Farsan och A satte igång och fällde några träd. Jag va med ute en stund och filmade när dom fällde två stora aspar. Sen gick jag in och gjorde fika till oss tre. Efter det gick dom ut igen och jag gjorde fruktsallad och middag. Idag blev det fläskfilé i kantarellsås och ris. Gott! Men jag fick inte i mig så mkt, magsäcken har blivit ganska liten. :P

Nu sitter jag i soffan med fötterna på vardagsrumsbordet och äter chilli cheeze doodles och tittar på Ghost och skriver blogg. En lagom avancerad lördag :P Det jobbiga är att jag är törstig och skålen med ostbågarna börjar ta slut. Får väl pallra mig upp och gå ut i köket och hämta mera ostbågar och nått att dricka. Ska inte dricka lika mkt ikväll som jag gjorde igår.... Hihi då drack jag en liter apelsinjuice. På kvällen va jag och kissade sista gången vid tolv -tiden. Sen efter tre-tiden fick jag gå upp på toa igen. Nästa gång jag vakna va klockan halv sex, då matade jag även djuren och sen gick jag på toa. När klockan va strax efter tio vaknade jag igen av att jag va kissnödig. Som ni förstår så vart det inte så många timmars långvarig sömn...

När jag hade vaknat så gjorde jag nån konstig rörelse med min vänstra tumma och jäklar va ont det gjorde! Nån nerv måste ha kommit i kläm eller så. Jag gjorde samma rörelse igen så släppte det vilket va JÄTTESKÖNT! Har gått med handlederna lindade i stort sett hela dagen. Men när dom är inlindade så kan man ju inte tvätta händerna... Skulle vilja ha sånna där stödskenor, men jag vill inte betala 320kr för nått som jag bara kommer ha i några veckor. Jag kanske är dum som är så snål.... men men...

Nedan: Bild på Willma när hon ligger i soffan...

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken söt hund :)

2009-03-07 @ 20:32:52
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0