Ännu en playdate...

2009-11-11 @ 20:40:32
Idag har Sofia och jag varit hos Camilla och Tuva på playdate. Trevligt som vanligt! Kom dit vid halv ett tiden och vi satt och snackade och barnen busade lite en stund. Sen så klädde vi på oss och gick ut på en promenad. Vi hade tänkt gå ganska långt men vägen va så kladdig så vi vände efter en stund. Det var tur det, för det började spöregna! Hann få på regnskyddet på vagnen men det blev lite blött ändå. Sofia och Tuva blev inte direkt blöta, men det blev Camilla och jag. Så vi gick in och fikade. Camilla hade knåpat ihop en god blåbärspaj! :) Matade även Sofia med fruktpuré. Idag åt hon upp tre stycken kuber. Det gick bra att äta trots att vi inte var hemma, tog bara lite längre tid :P

När jag kom hem så kom A nästan precis efter. Så vi gjorde mat tillsammans (jag kokade ris och han värmde rester i micron) sen satt vi i köket och hade vår första riktigt familjemiddag. Riktigt trevligt. Vi åt mat och Sofia åt sin kvällsgröt. Idag åt hon upp sin portion gjord på 1dl vatten. Min stora tjej! <3

Lite bilder från dagen:
       
Kommentarer
Postat av: Millan

tack för igår! vilka fina kort! jag ska med blogga lite idag tänkte jag!

2009-11-12 @ 07:47:10
URL: http://tjockissafari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0