Min graviditet...

2009-10-29 @ 19:18:05
När fick du reda på att du var gravid?
5 augusti 2008
Blev det en chock?
Nej, bara en glad nyhet!
Hur gammal var du då?
26 år
Hade du mycket halsbränna?
Mot slutet hade jag en del
Spydde du mycket?
Nej inte mer än vanligt :P
Hade du mycket foglossning?
Nope
Ditt sf-mått som störst?
38cm tror jag det va
Har du fått bristningar?
En del på brösten men inga på mage eller lår
Trodde du att det var en pojke eller flicka?
Först när jag fick redan på att jag va gravid trodde jag att det va en tjej, men sen efter halva graviditeten så trodde jag det va en kille...
Vad hoppades du på?
Spelade ingen roll...
Gick du över tiden?
Nope...
Födde du för tidigt?
Vart 4dagar för tidigt tror jag det va...
Hur var förlossningen?
En drömförlossning, skulle inte ha velat ändra på nått
Blev du sydd?
3 stygn pga av "skavsår"
Dragen med sugklocka?
Nej
Hur många var inne i förlossningsrummet?
Jag, A, en barnmorska och en sköterska.
Hade du någon nära med dig?
A
Vilket sjukhus födde du på?
BBSthlm
Hur stor var bebisen?
3930gr och 52cm
Vad fick den heta?
Sofia
Var allting värt det?
Ja och jag gör gärna om det igen!
Vill du ha fler barn?
Ja en till skulle jag nog vilja ha
Kommentarer
Postat av: Millan

kul å läsa, jag snodde texten till min blogg som du kanske redan sett! :)

2009-11-07 @ 13:51:06
URL: http://tjockissafari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0