Play date...

2009-10-01 @ 20:17:45
Idag har vi haft en trevlig "play date" hemma hos Camilla och söta Tuva. Åkte hem ifrån kl 11 och åkte kl 15.30. Vi hade det trevligt. Vi åt lite lunch och fikade lite, sen bar det av ut på promenad. Vi gick i 45minuter tror jag. Riktigt skönt i ett vackert, lite kyligt höstlandskap! Camilla och jag är gamla kompisar sen högstadiet och gymnasiet. Men efter studenten (över 8år sen) tappade vi kontaken men har på senare tid börjat prata mer och mer på msn. Vi pratade om att träffas redan när vi va gravida, men det blev inte av eftersom båda va höggravida då. Lilla Tuva har hunnit bli 3månader. En liten tuffing med den tuffaste frisyren en bebis kan ha, nämligen en mohawke!

Efter besöket hos Camilla åkte jag till farsan och hämtade Douglas och passade på att mata Sofia innan vi åkte hem.

Lite bilder från dagen:







Kommentarer
Postat av: Anna

sån frisyr ska jag satsa på att ge siri :D

2009-10-01 @ 20:28:38
URL: http://annaosiri.blogspot.com
Postat av: Millan

tack för en jättetrevlig dag!! det gör vi om snart igen tycker jag!!

2009-10-02 @ 17:31:52
URL: http://tjockissafari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0