Shopping tur till Thun's...

2009-10-07 @ 20:42:15
Idag åkte Sofia, min pappa och jag till Thun's och shoppade. Skulle bara köpa en jacka, men det blev visst lite mer än det. Det blev en jacka till mig, 5par strumpor till mig, två st ljus som ändrar färg, lite godis, lite annat små skrot och lite kläder till Sofia. Blev en munkjacka, två par byxor och 3st bodysar. En body va super tuff! I rosa med stålmannen S:et tryckt på magen... märket på bodyn va SuperBABY!! :) Får se om jag orkar ta bilder på dom imorgon... När vi kom hem fikade vi lite och sen gick vi ut i skogen. Sofia satt i bärsele på min pappas mage. Hon tycker det e jätteskoj ute i skogen. Hundarna med, dom hoppar runt som tokar, speciellt Douglas som får tokfnatt. Jag plockade lite svamp oxså, vart inte så mkt, men vi gick i skog som vi inte hade några svampställen i. Sofia vart trött efter ett tag och somnade i selen. När vi varit inne ett tag så va det dax att börja med middag. Farsan va kvar och fick mat. Klockan va 16 och Sofia började bli trött. Men nu för tiden så får hon inte somna efter kl 16, för gör hon det så somnar hon inte när det e sov dax. Så farsan fick uppdrag att aktivera henne efter vi ätit. Strax före kl 18 gav jag henne gröt med sked. En ny sort, Sempers Risgröt med äpple och mango. Hon gillade den. Men hon va så trött att hon orkade inte äta så mkt. Snabbt på med pyjamasen och i med välling... Dock så somnade hon är hon hade druckit 90ml (av 150ml). Så det va bara att lägga henne och "egen tiden" kunde börja. Härligt!
Kommentarer
Postat av: Millan

va kul att du hittade så mkt att shoppa!! vi har med köpt en jättetuff body till Tuva (på marknaden), en svart med vit text: Born to rock!

nu blir våra tjejer tuffast i stan :P

2009-10-08 @ 09:26:54
URL: http://tjockissafari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0