Torsdag...

2009-10-08 @ 12:22:14
Idag är det torsdag den 8 oktober. Min kära mor fyller år idag, även hennes ulliga gulliga man gör det. Så vi ska dit idag på dubbelkalas och middag. Så dagen går att förbereda oss på det. Jag har hunnit med att duscha när Sofia sov. Snart är det Sofias tur att bli badad. Hon ska få leka med sina nya badleksaker hon fick av sin morfar igår när vi va och shoppa. Givetvis så ska hon ha sina nya fina kläder på sig. :)

Kvällen igår va skön med egen tid... Kl 23 gav jag henne mat och gick sedan och gjorde mig i ordning för natten. Hann lägga mig i sängen och vem tror ni vaknar då? Jo lilla Sofia! Så A tog sin kudde och täcke och gick in i gästrummet och la sig. Jag tog upp Sofia och la henne i vår säng. Där låg hon och lekte med några nallar en stund. Tror klockan blev ett innan hon somnade. Men sen så sov hon till 5.45 och då fick hon mat och sov sen till 7.50. Så natten va helt okej! Men vi gick inte upp förrän kl 9, jag ville ligga och dra mig lite och Sofia har inget emot att krypa runt i ett tag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0