Utmaning!

2009-10-22 @ 10:26:16
Fått en utmaning via mailen, men jag svarar på den här istället för att terrorisera alla via mailen :P

Vilket är det mest pinsamma band/artist du lyssnat på?
Hihi när jag va ung och dum så lyssnade jag på Peter André. Fast det va mest pga av hans fina mage ;)

- Hur många timmar har du suttit som mest vid datan?
Hm.. datan är på hela dagen, från dess att jag går upp till då jag går och lägger mig, men det är ju inte alltid jag sitter vid datan.

- Vilken färg har din cykel?
Cykel? Har jag nån? *tänker* Jo det har jag... men minns inte färgen, svart?

- Blondin eller brunett?
Brunett

-Vilken färg har du på texten på msn texten?
Svart

- Vilket stjärntecken är du?
Stenbock

- Rakar du av dig dina ögonbryn?
Nej, lär aldrig göra det heller. Varför ska man göra det? Dom har ju lixsom en funktion

- Har du husdjur?
Japp, en hund, två katter, två stäppvaraner, massa fiskar....Dammråttor och så klart sambon!

- Vilket smeknamn gav din mamma dig
 när du var liten?
Hm.... minns inte...

- Är du kär i någon just nu?
Min sambo och min dotter!

- Har du brutit på tyska för att imponera på en kille/tjej?
Nej det skulle bara bli pinsamt :P

- Har du sagt "lol" någon gång under ett samtal?
Nej, bara skrivit

- Har du ätit godis för hundra kronor?
Ingen kommentar :P

- Vad är du beroende av?
Mat och sova.... hihi.... och sötsaker!

- Vad har du för fobier?
Nja inte fobier... men gillar inte ormar ute i naturen. Att hålla i en orm är inga problem.

- Det äckligaste du har ätit?
Isterband

- Hur lång är du?
165 centimeter över havet!

- Om du var ett verktyg, vad skulle du vara då? 
Öhhhhh..... borrmaskin?

- Sover du med gosedjur? 
Räknas gubben som gosedjur?

- Vilken mobil har du? 
Nokia 6600 tror jag den heter :P

- Vem var den senaste du fick mms av? 
Anna och Siri

- Vem var den senaste du fick sms av?
Anna och Siri

- Vem ringde dig senast?
Min pappa

- När duschade du senast?
Minns inte, ska duscha när Sofia somnat

- Vem tänker du på nu?
Sofia

- Om du fick ge 25 miljoner till någon vem skulle du ge det till då?
Till dom som förtjänar 25miljoner bäst och det är Anna och Siri

Vilka vill du se göra utmaningen i sin blogg?
Anna och Camilla

Kommentarer
Postat av: Anna

meen du får ju inte skriva sådär fint ju. blir ju helt gråtfärdig <3

2009-10-22 @ 10:36:34
URL: http://annaosiri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0