Lite kaos på kvällen...

2009-09-23 @ 22:01:11
Nu har jag äntligen fått Sofia att sova. Hon ville inte alls sova och var jättemissnöjd! Efter att ha busat i badet och ätit sin ersättning somnade hon så fint i min famn och fortsatte sova när jag la henne. En timme senare så vaknade hon och var missnöjd. Hon fick det sista som var kvar i hennes flaska men det va inte tillräckligt verkade det som. Gjorde lite till som hon fick snutta i sig cirka hälften. Sen började hon tokskrika och sen spydde hon som en tok! Hon vart ner spyad och sin kudde och underlakanet. Typiskt! Hon som var ren. Men men... Det va till att byta det som var nerspytt och sanera henne. Sen ner i sängen men hon ville inte alls sova. Inget dög, så jag lät henne ligga där och skrika ett tag. Men skriket vart mer och mer hysteriskt så jag gick in till henne och tog upp henne och vaggade henne lite i famnen. Då kom en pytterap upp och hon verkade nöjdare. Men hon hade ju varit så upprörd att hon va så uppe i varv så jag tog henne och la oss i vår säng och låg och lugnade ner henne. Tillslut så somnade hon och där ligger hon fortfarande... och jag missade Idol totalt idag...

Nu sitter jag i soffan och varvar ner själv med att äta lite ostbågar... Men jag vart riktigt besviken när jag öppnade påsen. Tyckte det såg lite ut i påsen, så jag la den på vågen. Det va inte alls 250gr i påsen, utan bara 140gr!!! Så jag har mailat och klagat... Hoppas jag får nån kompensation för att dom gjort mig besviken...

På tv:n nu så är det Greys Anatomy och jag stör mig så på att Izzie och en annan tjej i serien har svår cancer och behandlats med både cellgifter och strålning men dom har fortfarande kvar ögonbrynen!!! Tyvärr av egen erfarenhet så vet jag att får man cellgifter så försvinner allt hår på kroppen, inte bara det på huvudet!! Kan dom inte fixa en sån liten detalj ens? Suck...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0