Febrig natt...

2009-09-25 @ 10:38:05

Sitter här och äter min frukost och är lite segt... Damen stökade i natt. Som jag skrev i förra inlägget så hade hon feber när det va läggdax så hon fick en alvedon. Hungrig va hon oxså! Först så åt hon 125ml gröt men det va tydligen inte tillräckligt så jag gjorde mera så då åt hon 100ml gröt. Sen slocknade hon. Kl 23 fick hon nattvälling men det åt hon bara 75ml av. Av nån anledning hade jag svårt att somna och jag tror jag somnade kl 0.30. En timma senare vaknade hon först gången och bökade runt lite.

Sen kl 4.30 vaknade hon igen. Då fick hon ersättning men sen stökade hon runt en del. Hon va bra varm så hon hade nog ganska hög feber, men hon ville inte ha febernappen i munnen så jag vet inte hur mkt. Kl 5.30 tog jag upp henne och bytte blöja och gav en till alvedon och så fyllde en flaska med vatten som hon drack lite av. Kl 6.20 somnade hon och sov två timmar och sen ville hon inte sova mer. Men vi låg nog kvar i våran säng i över en timma....

Får se om jag går och vilar lite sen när hon sover, beror på om jag håller på med annat då eller inte.... Skulle va skönt att få någon timma mer sömn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0