Årets första play date...

2010-01-22 @ 09:48:14
I onsdags var årets första play date hemma hos Camilla och Tuva.

Först när vi kom fram så var det en liten stund med lek och sen lunchdax för småflickorna. Klantig som jag va så hade jag packat ner alla saker UTOM Sofias matburkar. Men som tur va så hade ju Camilla en del burkar så Sofia fick mat ändå. Efter det så va det till att klä på sig alla ytterkläder och gå ut. Vi gick en lång promis på 1½timma. Jätteskönt att få röra på sig! Tuva sov hela tiden medans Sofia va vaken en stund och så hon pratade om det hon såg. Men på vägen tillbaka så slockande hon med.

När vi kom in så var det dax för det obligatoriska fikat. Kaffe stod Camilla för och jag stod med prinsesstårta och kanelbullar. Barnen busade. Eller Sofia var mer vild än tam och Tuva tittade mest på. Sofia skulle vara överallt där hon inte fick, bordet där kaffet och tårtan stod va mest intressant.

Kl 15 åkte jag därifrån och stannade i Norrtälje och handlade lite mat på Willys. Hemma värmde jag lite rester till middag.

Några bilder från dagen:

   

   
Kommentarer
Postat av: Millan å Tuva

så fina våra småfisar är!!

2010-01-22 @ 10:13:25
URL: http://tjockissafari.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sötsnokar:D

Ja va bra att du också gör det, jag tror det är bra.. Och själv är jag så jävla less på att behöva älta om allting, då kan man bara lämna fram papprena så kan dom läsa själva:)

2010-01-25 @ 15:03:19
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0