Födelsedag...

2010-01-19 @ 21:32:31
Idag har det varit min födelsedag, jag fyllde 25år (läs 28år).

Dagen började bra. Jag vaknade kl 8.15. Kissnödig som bara den. Låg och lyssnade om jag hörde Sofia men inte ett ljud. Var tvungen att gå upp och kissa. Passade på att gå in och titta till Sofia. Hon sov så sött så jag gick och la mig igen. Strax före kl 9 ringde A så jag va tvungen att gå upp och svara, då vaknade även Sofia.

Runt kl 11 kom min pappa. Med sig hade han en prinsesstårta med rosa marsipan på. Supergod!

Till middag idag så gjorde jag potatisgratäng, hel kött bit i ugn och två sorters sås. Rödvinssås och en köttsås. Det va egentligen bara meningen att det skulle va rödvinssås, men köttsaften som kom ut kötter va så god, så jag blandade den med grädde och lite soya och lite redning och så blev det en kanon god sås!

I presentväg har jag inte fått så mkt, pengar, tårtan och 5st olika sorters ostar av A. Men jag är glad för det :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0